Charity Masquerade Ball

Wij nodigen u uit op zaterdag 4 maart 2017 voor een magisch gemaskerd bal vol muziek, dans en show (vergeet daarbij niet om een masker mee te brengen en aan de dresscode te denken). Deze benefiet avond zal u nog lang bijblijven. Het is op een prachtige locatie, Kasteel Maurick te Vught, de natuur is er rustgevend en mysterieus in de avond. De rode loper is voor u uitgerold en net als in Hollywood zult u gefotografeerd worden door de aanwezige fotografen.

Bij binnenkomt, is er muziek, de avond is gevuld met zang en dans van verschillende artiesten. Onze verhalenverteller neemt u mee op reis met zijn woorden. U als gast krijgt deze avond een aantal hapjes en naast een drankje bij de start van de avond ook nog rond 24.00 uur een drankje om met zijn allen te toosten. Ook voor u is er een aangename bar waar u allerlei drankjes kunt kopen.

Verder deze avond nog een korte modeshow van Tanika haar ontwerpen, loterij, bekendmaking winnaar beste/mooiste gekleed een kunstveiling met werk van Tanika de Koning plus een door de kunstenaar Richard van Ekeren geschonken kunstwerk waarvan de opbrengst naar de goede doelen van deze avond gaan.

Alles voor het goede doel op deze magische avond vol plezier. Verschillende projecten worden mogelijk met uw steun voor stichting Tanika en stichting Tanika Wish Ambulance.

UPDATE: 24-Feb-2017

Inmiddels is de event website online gegaan en kunnen kaarten worden aangeschaft. Voor vragen verwijzen wij u door naar www.stichtingtanika.nl/events

UPDATE: 07-Mar-2017

Wij danken u allen!

Hierbij danken wij een ieder voor de geweldige avond op kasteel Maurick d.d. 4 maart 2017, natuurlijk u als gast, de sponsoren, de vrijwilligers, de dansers, de modellen, de visagie, de zangers, de dj voor geluid en licht, de mensen van kasteel Maurick en verder iedereen die heeft geholpen met de totstandkoming van deze complexe maar zeer indrukwekkende magische avond.

Bezoek onze websites of voeg ons toe op Facebook en/of Twitter als u op de hoogte wilt blijven. Suggesties, sponsorideeën en/of andere opmerkingen laat gerust een bericht achter.

Hartelijk dank en met vriendelijke groeten,

Team Tanika

gaga_dress_2moodboard_dresscode_bluemoodboard_dresscode_coldmoodboard_dresscode_redcostume_contestmoodboard_dresscode_manmoodboard_dresscode_blackKasteel Maurick te Vught

.